Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Національне агентство продовжує надавати відповіді на найбільш поширені запитання технічного характеру, які виникають у суб’єктів декларування під час роботи з Реєстром декларацій.
В цьому релізі об’єднані питання, які виникають у зв’язку з необхідністю змінити електронну поштову скриньку (втрата доступу, пароля, блокування, інше).
Для зміни електронної поштової скриньки у персональному кабінеті суб’єкта декларування в Реєстрі необхідно:
Звертаємо увагу, що у полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.
Для зміни електронної поштової скриньки у персональному кабінеті суб’єкта декларування в Реєстрі не потрібно отримувати новий КЕП.
Більше роз’яснень можна знайти на офіційному вебсайті НАЗК у розділі «Рекомендації при роботі з ЄДРД»➡️ https://bit.ly/2TVzLyb